سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزى دو گونه است : روزیى که آن را جویى ، و روزیى که تو را جوید و اگر پى آن نروى راه به سوى تو پوید . پس اندوه سال خود را بر اندوه روز خویش منه که روزى هر روز تو را بس است . پس اگر آن سال در شمار عمر تو آید ، خداى بزرگ در فرداى هر روز آنچه قسمت تو فرموده عطا فرماید و اگر آن سال در شمار عمر تو نیست ، پس غم تو بر آنچه از آن تو نیست چیست ؟ و در آنچه روزى توست هیچ خواهنده بر تو پیشى نگیرد ، و هیچ غالبى بر تو چیره نشود ، و آنچه برایت مقدر شده تأخیر نپذیرد . [ این گفتار پیش از این در آنجا که سخن از این باب بود گذشت لیکن در اینجا روشن‏تر و گسترده‏تر است ، بدین رو بر قاعده‏اى که در آغاز کتاب نهادیم آن را از نو آوردیم . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :0
کل بازدید :19024
تعداد کل یاداشته ها : 45
103/2/16
3:26 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
محمد[22]
همیشه عاشق باشید اما عشقتون پاک باشه

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

   

 

                            زندگی از نظر من یعنی پنج چیز

                             تو ، خدای تو، من، خدای من ، عشق من و تو

                             کدام را قبول داری ؟

 

                            من  که همه را زیرا :

                           خدای من است که من را عاشق تو می کند

                          خدای توست که به تو می فهماند من دوستت دارم

                         و خدای من و تو ست که عشق بین من و تو را مقدس می کند.

                                  به گلبرگ هر باغ دیدم تو بودی
                                  در آواز مرغان شنیدم تو بودی
                                 به هر سو که رفتم نشان از تو دیدم
                                 شگفتا به هرجا رسیدم تو بودی

 

               خیلی دوستت دارم

 


88/5/26::: 12:0 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوستان
+ سلام به شما امیدوارم همتون خوب .خوب باشید دوستان من یا علی
+ سلام بچه ها امیدوارم حال همتون خوب باشه
+ سلام بچه ها امیدوارم حال همتون خوب باشه
+ سلام بر شما دوستان گلم امیدوارم همتون خوب باشید ... بیاید با هم باشیم اخه من دل شکستم ....